[ [ skojjsig fredag haha ] ]


"Att vara med i bokklubb är som att ragga karlar på krogen- Man får hem nåt som man inte har nån aning om hur man ska returnera.." Emma Hamberg- serietecknare

HAHAH! Humor måste jag fan säga..


Idag har skett följande: Alla dom som vanligtvis sitter i telefonerna på jobbet, hade gått iväg för att köpa lunch varav Jag + ett par stycken till var kvar i byggnaden.. Telefonen ringer.. No problem, tänker jag och svarar, som jag brukar göra när ingen annan är tillgänglig. Men när killen väl sätter igång att fråga ang. deras order nyligen, så fick jag TOTALT jävla hjärnsläpp!! Efter en stunds "eeh..öuum..."-ande från min sida så lät konversationen så här:

KUND: - ..Du låter lite förvirrad.. Jag kan annars återkomma..?
JAG: - Hehe..eeh... aa...öh..
KUND: - Pratar dom inte med dig eller?
JAG: - Förlåt..?
KUND: - Är du mobbad på jobbet?? hahah
JAG: - haha... eehm... aa.. heh..

Hahah.. Han måste ju fan trott att jag var nån jäkla praoelev- ute på ett ställe för första gången i mitt liv, första dagen typ.. Men men.. Så kan det gå... *garvar*
Trevlig helg, sug och svälj!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahahaha vilken jävla mupp:-p

2008-09-12 @ 18:09:39
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: verner

underbart!

ett nedslag i verkligheten

2008-09-12 @ 18:12:15
URL: http://verners.bloggspot.com
Postat av: Mickan

Svar:

Hahah ja precis! men fan vad jag garvade efteråt.. gud han måste ju undrat va fan jag höll på med egentligen! :D

2008-09-12 @ 18:31:52

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback