[ [ Unfear... ] ]


                      

VAD har man gjort för nå tillräckligt dumt, om man måste förlora sitt barn? Gått och burit på det arma lilla livet 9 månader i magen, och sen inte ens får behålla det? Så jävla orättvist...
Aldrig få krama och hålla om det- som alla andra stolta föräldrar, aldrig få se den ta sina första steg.. Aldrig få känna den där speciella doften av bebis...

Jag känner inte denna mamman, bara hört talas om några gånger och sett på kort.. Men fan vad hemskt...! Sånt som man inte ens önskar sin värsta fiende..

STOR tröstkram till alla er som förlorat erat / era barn!




Kommentarer
Postat av: Johanna

:( Det är en av anledningarna till att jag aldrig vill få barn >_<. Jag skulle aldrig klara av att någonting hände dom!



Sen vill jag bara säga att amy winehouse är fett skabbig som persion men gör så jääävla bra låtar med inlevelse!

2008-09-16 @ 22:42:55
URL: http://plasthorisont.blogg.se/
Postat av: Mickan

Fast det är väl jobbigt och tänka så också ju..:/ haha neeh... ME dont like her music either! :O

2008-09-17 @ 17:51:09
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback