[ [ dag 1 på påsklovet ] ]



Vaknade med en fet jävla snarkat-alldeles-för-jävla-mycket-inatt- huvudvärk kl 13.
Flummade runt en stund för mig själv och inte gjorde nån nytta alls förutom att jag gjorde rent några glas.. på sin höjd..
Efter några timmar i ensamhet orkade jag inte vara hemma längre (för hade jag varit hemma så hade jag inte satt min fot utomhus ännu!) så jag tog cykeln o rullade ner på stan till mamma o dom..

Vi gick till Höganäsparken, jag, syster och vimmelfotograf-Kalle.. Vi satt där å hängde lite i det fina vädret.. Jag matade fåglar med Kalles fralla och dom två satt och usch-ade sig och störde sig på två småtjejer som lekte med sin hund i parken.. hahah..
Ett från början oskyldigt 'usch' som urartade med att dom gjorde dagen pest för 'alla andra i parken!'  haha..:P

Sen for Kalle och byttes ut mot lilla Emelie som vi snart ska glo på film med..


Här sitter vi tre, i Mimis rum, med varsin lappis och "umgås"......


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback