[ [ Det finns en låt.. ] ]


...där känslan när jag hör introt i den (hela låten, men framför allt introt) gör att jag känner... jag kan inte säga direkt 'obehag'  men jag känner ingen behaglig känsla av den.. Back in 2003.. men jag älskar ändå låten.. Den kommer aldrig nånsin bli dålig.. En remixad version av  Sun always shines on tv..

Det var den där konstiga Petri-tiden som var boven.
Allt var kaos hemma..
Mamma tålde inte honom och kastade ut han mitt i natten en gång
Jag grät och var förkrossad
Hur kan hon göra så här mot mig? Jag hatar henne!
I samma veva åkte mamma in på sjukhuset. Nåt med hennes hjärta som strulade.
Ännu mer kaos
Jag har ingen mamma just Nu, och hon hatar min 'pojkvän'!
Oh noo vad ska jag ta mig till!

Men vad fan var det för en kille att tycka om, försvara och sakna då??
En hyper, föredetta pundare och alkoholist på 27 år, som tog anabola och inte kom längre fram i livet än att bo på stödboendet  Lönnen i Stockholm, och supa och ta återställare så fort han var någon annanstans än just Där!

Även slutet på det året flyttade Samantha tillbaka till Spanien igen också.. för gott.. Vi var ju det oslagbara paret liksom! Och sen sprack det för att dom åren hon hade här, redan hade gjort sitt..

Jo men visst.. Så det året var inte det bästa året jag haft...
Hejdå 2003


HEJ 2009!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det var en kom ihåg lapp att vi skulle ställa ut soptunnorna.När man bor i villa måste man göra det varannan vecka för att sopgubbarna ska tömma dom sen hade han skrivit en liten kommentar till mig längst ner :-p

2009-04-29 @ 07:35:44
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback