[ [ haha uppdatering ] ]


Visserligen tror jag inte att jag har några läsare så här kl snart 22.30 på en valborg, men jag måste ändå uppdatera mitt förra inlägg xD

Nu har ju dårå... *tänker efter och kollar klockan*
... om jag räknat rätt- 7 timmar gått sen jag ringde henne..
Inget hade hänt fortfarande, började ana att dom gått och däckat alliopa..
Ringde för en stund sen

Oh herrejävlar!
Gick inte höra vad människan sa!!  *hahah*


- Hörru! vad fan händer!!? Nu får ni fan ta o komma hit, nu är ju jag full i min ensamhet!
- Vaaa!!! Är du full?
- Hörru! Vad fan gör ni!? Vart är ni!?
- Mickan! Jag o Elin kommer om en kvart!! högst en kvart!
- Men HAHAH ofta.. men HÖRRU! Lyssna på mig, vad fan gör ni!? vart är ni??
- Jag kommer om en kvart!! (säger till några andra- Vi drar till Mickan! blir typ 40 spänn var!)
- Men va faan... Vart ÄR ni?? Vad GÖR ni för nåt??
- Jag tar taxi nu!  (säget till nån annan- Men heej...) Hörru! Vi hörs


Det var det enda jag hörde av den konversationen  *haha*
såee... (har hänt saker sen dom första raderna jag skrev, så nu är det nästan en timme som gått)

Inte fan har 'nån' kommit heller!
Jag ger upp...


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback