[ [ Hallå? Jorden anropar! ] ]



Hörde en intervju med The Sounds på P3 Populär igår morse..
Dom berättade om sitt kommande album i maj och vice versa..
Jag blev lite intresserad, efter att dom spelat en av albumets låtar No one sleeps when Im awake (eller ja, intresserad var jag ju hela tiden eftersom jag gillar det bandet skarpt, men jag blev Ännu mer efter låten)
Igår försökte jag hitta albumet nånstans och lyssna på fler låtar, men hittade ingenstans...

Nu alldeles nyss så gick jag in på deras förra album istället Dying to say this to you där bland annat hiten Tony the Beat och Painted by numbers finns med på..

VAD har jag tänkt med??! Ärslet eller??
Helvete vad den skivan är bra.. varenda låt är ju fan helt jävla underbara! Jag gillade ju Painted by numbers och Tony the Beat när dom var nya men hade tydligen ingen tanke om att bry mig nå mer om albumet efter att jag tröttnat på dom två låtarna hahah... moget...
Men nu har jag alltså 3 album att fixa! :)
The Sounds-  Crossing the rubicon   &   Dying to say this to you
Miss Li-  Dancing the whole way home



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback