[ [ inte lätt när det är svårt ] ]



Lilla lilla Henke... Vad ska det bli av dig om du fortsätter att må så här dåligt...? :'(





Varit ute i stugan i Harbo sen igår.. Brorsan och hans tjej följde med också :) Roligt att dom hade Ännu en helg nyligen, där båda var lediga samtidigt!
Vi åt mest hela tiden, rullade fram (och 'vissa' bokstavligt moahaha!), tog en massa knasbilder och drack vin..
Det var roligt..
Så nu har jag några till i min hoppsamling.. Och det var inte en lätt match inte!
JÄVLAR vilken tränigsvärk jag har i låren och röven av alla stenhårda kabrak-landningar ifrån altanen! hahah!
Jag vallade ju runt Tina hela kvällen på hela tomten för att hon skulle få ta en bra bild när jag verkligen hoppar i luften IFRÅN någonting ist för att stå och hoppa på plats, hemma liksom haha..
Hon vart måttligt road efter ett tag..... ;)
Kan bjuda på några fula posebilder ifrån min egen kamera idag, än så länge..



Kram på er!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback