[ [ På Den tiden... ] ]


Så jävla kul o snacka med Moa om vad vi pysslade med i skolan! hahah
Jag har glömt skitmycket! Hon kommer ihåg alla knäppa saker som vi gjorde haha..


*Mickan* If I'd fall, would you pick me up? säger (19:02):
fy fan vilka jävla yrsel jag har! tredje gången nu på ett dygn
*Mickan* If I'd fall, would you pick me up? säger (19:03):
igår satt jag på huk vid frysen, reste mig upp och märkte inte ens själv att jag vart yr förens jag helt plötsligt bara svängde runt i halva köket o höll på att flyga in i skafferiet :D fan va jag garvade
*MoA* säger (19:04):
haha som förut när du fick nickokick precis när vi börjat röka... när du rammla ner för trapen haha
*Mickan* If I'd fall, would you pick me up? säger (19:04):
HAHHA vaa!? *asgarv*
*MoA* säger (19:05):
du hade inte käkat frukost innan skolan *ovanligt* ;)



Det var på den tiden det... 1999...
Old times.... hahah


Kommentarer
Postat av: Moa

så jäkla sjukt roligt =D

2009-04-15 @ 19:31:25
Postat av: Mickan

haha ja men visst! ;P

2009-04-15 @ 19:36:56
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback