[ [ Rastlös men ändå inte! ] ]


Bah får krupp fan.. Rastlös som en jävla stork men samtidigt så jävla trött!

(hmm... blev faktiskt på lite somrigt partyhumör nu tom.. satte nyss på min gamla skiva Re:play dance mania Svenska hits, som jag köpte för några år sen.. fan va bra den är!! lite uppremixade sommarplågor.. oooh :)

Kom ganska nyss hem efter en hel helg i Harbo med mormor, morfar, morsan, brorsan och Tina.
Låg och stekte som judar allihopa igår.. mamma tror inte på solkräm och vägrar använda det, trots att hon bränner sig rejält varenda gång.. dock inte SÅ mkt denna gång då men.. haha..
Jag brände ena sidan.. ENA sidan!  hmpf..  förbannat hett måste jag säga.. PAHAH!!!
VM i usla skämt...

Försökte få Loke att börja bråka där inne igår... men han vägrade samarbeta med mig, så jag får väl vänta till den 12 juli då, när han är beräknad...



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh den skivan hade jag me.

Vet dock inte vart den tog vägen.

Åhh vilka minnen.

2009-04-27 @ 14:34:47
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack så mkt :-)

Ja vi har ju alla rum vi behöver och skulle vi mot all förmodan få ett till barn i framtiden så kan man göra om allrummet däruppe till sovrum.Bara att sätta dit en vägg.Flera grannar har gjort det.

Du får komma hit och kolla hur det ser ut irl :-)

Sa Thessan att vi träffade på dom i lördags? :-p

2009-04-27 @ 18:26:42
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback