[ [ uhuhu!! holy crap! ] ]


När man typ talar om trollen!

Nån gång i maj 2004 var jag och en kompis i Sthlm på klubben Patricia.
Hon hade precis lärt känna en bög, Alex, som hon gick nån kurs ihop med..
Vi skulle följa med han, hans pojkvän och deras kompisar ut.
Vi tog tåget till sthlm
Skulle förfesta med dom och dom skulle fixa in oss o vice versa..

Förfesten befann sig i deras kompis lägenhet.. (också en kille som hette Alex)
En liten etta som såg Bedrövlig ut!
Äckligt överallt, skabbigt badrum, ostädat- you name it..
Jag minns så väl att man drog sig för att gå på toa, så man drack sakta som fan  *haha*


VAD får man höra igår då!??
Jo, att killen var med i senaste avsnittet av tvprogrammet Rent hus, med sin lägenhet!!
HAHAH
Man garvade inte lite när man fick höra av Anna att hon sett honom!
Kollade senare bilder på nätet..
Människan har alltså bott så där i över 5 år!!


och i den DÄR sängen har man suttit.....
...intet ont anande om vad som dolde sig under madrassen.....:O


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha jag blev så paff när jag såg hans nuna dyka upp på fyran! men visst hade vi det skoj, snacka lite skit med rickard wolff haha. good old days :D

2009-04-22 @ 07:05:35
Postat av: Mickan

haha jaa! den kvällen är verkligen ett roligt minne! ;D Andrés Esteche som stog o grovhångla med Christer Lindarw, i baren 1 cm ifrån Babbsan, ölen med Rickard Wolf.. vilka såg vi fler? :D

2009-04-22 @ 18:26:09
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja just ja! jag tror faktiskt inte att vi såg några fler, men det var en sjuk kväll. och att vi två virrpannor klarade av att åka tunnelbana själva förundrar mig än! vi äger hahaha!

2009-04-24 @ 06:19:52

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback