[ [ efterlängtad dag ] ]


Det var länge sen vi hängde på vårat egna  'Central Perk' nu. Sist vi var där var säkert över ett halvår sen!
Hur kan vi ha svikit vårat hak så på det viset?!  'På den gamla goda tiden'  var vi garanterat där en gång i veckan. Ibland en relativ snabbis, ibland hela kvällen.

Men ikväll vart det ändringar på den saken. Vi har suttit där från 18.30 till 20.30 och bara njutit och tagit det lugnt. I love it.. En grillad Foccacia med kyckling & pesto, en stor kaffe latte och en hasselnöts-biskvi fick jag ner :)
Men otraditionell som jag är, så gluffsade jag självklart i mig biskvin innan mackan kom in!  *suck*  But... thats who I am...

Jag har även införskaffat mig en ny  'pinne' ! Yeey! hahah.
Med diamanter på. Den ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Mimi

vad är det för ställe som är ert central perk? ööh?

2009-08-28 @ 09:58:44
URL: http://rivella.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback