[ [ Fralla, kaffe och dröm ] ]



Sitter här och ska precis skriva "En god frukost med kaffe..osv osv" när jag inser att jag tappat bort min kaffe! Va fals??
Den står inte här framför mig, vilket jag trodde när jag gick hit.
Förra veckan tappade jag ju bort min tårtbit också. Gick och letade till förbannelse. Efter 10 min- en kvarts letande hittade jag den på vardagsrumsbordet Hahah
Den stog där så ensam i sin lilla bytta och tinade upp sig..


Idag vaknade jag på samma sätt som igår, fast på PRICKEN!
La mig senare igår, runt 4. Och eftersom det är jobb imorn igen så brukar jag gå upp lite tidigare på söndagarna. Tänkte att jag Bör vakna vid 11 senast.
Sagt och gjort. Jag vaknade exakt kl 11, låg och drog mig till halv tolv. aaaaah...





Pst! Jag fann min kaffe. Den stog på ena sidan av diskbänken och hade kallnat! :)


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback