[ [ lite allt möjligt ] ]


Nu i några inlägg framöver så kommer det vara bilder i varje, för att jag har totalt fått dille på närbildfunktionen  *haha* Det är så kul nu när man KAN liksom!


Det här tog jag igår hos mamma. Deras balkonglåda på kvällskvisten.




Och ang. lilla Loke så fick jag höra att hans far är så insnöad på att ha blivit pappa så han har börjat gått i sömnen.
En natt vaknade Tina av att han satt och kramde o klappade en kudde.
En annan natt såg hon att han hämtade handkrämstuben och skulle gå och mata stackars bebisen! Vilket jävla spån alltså xD
Han vet väl inte hur han ska bete sig nu när livet fått en förändrig!  *hahah*

Thats MY brother....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja byta hjälper nog inte.Det blir ju nytt då med.

Hon saknar nog sitt gamla dagis stackarn :-(

2009-08-07 @ 06:11:00
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Anna

Du får ta ett kort på din kamera och lägga upp! hur du nu ska göra det iofs :)

2009-08-07 @ 14:32:33
Postat av: Mickan

haha jo då det kan jag göra nån gång. den andra funkar ju fortfarande även fast den beter sig som ett fittnylle haha :D

2009-08-07 @ 19:00:16
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback