[ [ Okej, Jazz-Ture.. eller Barbapapa? ] ]


Det är några av en hel lista skumma namn som blivit Godkända! hahah tror jag dör. Köpte med mig en bok hem från jobbet idag  'Stora boken om namn'  där du bla kan hitta dessa tre jävligt annorlunda namn. Jag har garvat mig gråtfärdig idag.

Ett litet urval av numera Godkända namn:
Bajramsa
Barbapapa
Bebben
Christiania
  (var det tjack-päron ungen hade eller??)
Delfina
Fantomen
Grill
Jazz-Ture 
(hahah!!)
Lol   (men lol xD)
Okej
Skjellerup
Snöfrid
Tequila
Trinidad
Åsa-Nisse


Stoppade namn:
Absolut
Allan  (på en flicka)
Brunstgnägg
Doktor
Dotcom
Fan
Farbror Sid
  (jag hoppas för fan att de bara va en vuxen som ville döpa om sig!)
Fån
GumShoe
Göken
Halik
   (dom glömde ett L och ett C ;)
Madeleine   (på en pojke)
Malin   (på en pojke)
Någon
Pripps
Sara-Stefan
  (va faan.. haha)
Simon-Klippan
Tomhet
TuvaLuva
Zrng
  (ska det uttalas typ Emil då eller va fan hade dom tänkt?)


Folk har allvarliga fel i skallen och det är uppenbarligen bevisat...

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback