[ [ så fin så fin... ] ]


och han är MIN!! Sådeså! :)





Måste ju bara säga en liten cool grej också.
Inatt gick jag och la mig runt 20 i 2. Låg och tänkte på ett ungefär när jag förhoppningsvis då skulle kunna vakna självmant. Först tänkte jag 10.40 men sen slog det mig att det ändå bara var 9 timmar dit, jag sover lätt 10-11 timmar, så jag ändrade mig till 11.40...

Jaha, och när slog jag upp mina blå då??

11.38!

hahah... jag trodde ju inte jag skulle ha SÅ specifikt rätt, man känner ju sig själv liksom, men tydligen inte inatt då verkar det som.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

En sån liten gosboll =)



Märkte du att det såg annorlunda ut när du skulle bädda in klippet i inlägget? Det funkar inte för mig längre!

2009-08-29 @ 18:28:09
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback