[ [ Tillbaka till misären ] ]


Det känns tungt.. det gör det. Skulle jag inte vara sån mes som jag tyvärr är, så skulle jag bosätta mig på Gotland på en gång!
Vi snackar Munkkällaren, heta och galna gotlänningar som blir ens personliga bodyguard för kvällen, Glassmagasinet, gränder fulla med rosor, kullersten... you name it.. Okej. Kullersten är fint att se på men inte kul att gå med höga klackar på. Haha oh crap!
Tänkte bjussa på en salig blandning av lite bilder från våran Visbytripp :)

 
   
 


 
Haha älskar dessa två bilder. Ser så gulligt ut!


  
   
 
Är det inte vackert med gränderna? Jag själv blir salig iallafall.
Näst intill så jag skulle kunna börjar gråta på riktigt för att jag är hemma i tråket igen..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Glassmagasinet är det där det fins 500 olika glass-sorter vid båtarna?

Där var vi iaf.Ohh my god va med glass.

Tänk att glass med smak av lussebulle kan va så gott,och för att inte tala om smak av äppelpaj,mmmm!! Vi var där flera ggr för att testa nya smaker :-p

Kram

2009-08-03 @ 05:01:38
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vet,lussebulle låter konstigt men den är jättegod.Saltlakrits smakade jag också :-)

Japp,500 smaker fanns det då.Det var för 2 somrar sedan vi var där.

Den godaste smaken var lollypopp,mmmm!!!!!!

2009-08-03 @ 19:01:31
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback