[ [ Bowlaget ] ]


Vi discobowlade igår med Anna och David. Johans syrra med sambo. Jäkligt mysiga prickar måste jag säga!

Rankningen:

nr. 1  Mimi (ganska o-otippat då hon gått på bowling i flera år förut haha)
nr. 2  Johan
nr. 3  Jag
nr. 4  David
nr. 5  Anna

Rätt nöjd med min rankning ändå faktiskt. Nog för att Anna var riktigt skitdålig, hamnde på 29 poäng tror jag, medans vi andra var mellan 95- 130 om jag inte minns fel. Jag fick 97 iaf. haha. Så hon går ju inte riktigt och jämföra med :)

Men trevligt det hade vi!




Föresten! Jag har nog kommit på varför kylen håller på. Då jag har sån där 60/40 ky-frys, så är ju allt maskineri till båda två. Och jag har sett att det verkligen är dags att frosta av frysen. Då är det nog därför kylen också blir kallare! Smart va?

Så medans ni andra ikväll spenderar lördagen på diverse vis, festar, bowlar, äter julbord med jobbet osv osv, så ska JAG frosta av frysen och kolla på film!




Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-05 @ 17:51:23
URL: http://tidman.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback