[ [ Har av nån dum jävla anledning.. ] ]


... fått för mig att baka frukostfrallor!
Jag som inte ens tycker att det är kul att baka annat än några ynka muffins kanske. Jag hatar det.

Och jag börjar redan ana ugglor i mossen. Dom vill än så länge inte samarbeta på jäsfronten. Är jag förvånad? Nej! Vad fan hade jag trott liksom.
Dessutom slog det mig att jag inte hade nån äggpensel då jag inte är nåt bakfreak, så det fick bli en oanvänd målarpensel ;P Funkade bra det. Får hoppas att det inte kommer torkade äggrester i målarfärgen när den nu kommer till riktig användning....

Käkar lite ischoklad i väntans tider..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback