[ [ Vill slå sönder den! ] ]


Nej, faktiskt inte Dont break the bottle den här gången ;)

Jag vill slå sönder min kyl! Men då funkar den ju inte alls..
Nu har den börjat jävlas igen..  *snark!*
När jag kom hem stog den på 0 grader, trots att den står på lägsta (varmaste)

Det är Nånting knas med den, jag är inte så hajj på alla kylskåpsgrejjer, men det bildas som ett tjockt konstigt (ja, KONSTIGT, ser ut som nå skumma kratrar nästan) is-snö-lager på väggen längst in. Visst, jag vet att det ska vara liiite, men förra gången jag tog bort det, så var det ca 2-3 cm tjockt. Och nu har det blivit så igen.

Är det termostaten som är pajj då...? 0.o




Kommentarer
Postat av: lovisa

söt blogg du har :)

2009-12-03 @ 19:52:24
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback