[ [ hjärtat i halsgropen! ] ]



Msn konversation mellan mig och syster igår kväll:

Mimi: "Du föresten.. du vet på julaftonsnatten..har jag berättat att du red mig i sömnen då?"
Jag:   "hahah Vaaa!???"
Mimi: "Hahah rev*  xD"
Jag:   "Hahah shit jag tänkte väl!!! :O :O "

Hahah garvar lika mkt åt det nu med, för man får ju en ganska grotesk syn i skallen.... sin egen syster liksom! Oh shit... Fy fan vad hon skrämde upp mig där ett tag! Hann tänka
"Herregud nu har det väl ändå gått för långt! Är jag så jävlans pass desperat så jag t.o.m tar till syrran i sömnen!?" 

Hjärtat hoppade ett par extra slag där i några sekunder.. Kände allt möjligt på en och samma gång, fick hjärtklappning, illamående, en äcklig bild i skallen osv osv....

DET är roflmao!! XD jag säger då det..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback