[ [ party party ] ]



PartyHatt på hög nivå!
hahah...




Kommentarer
Postat av: Veronica

Hmm,jag hade ju alltid jeans innan jag vart gravid.

Då har vi isf inte träffats så mycket.

Leggings har jag bara för att jag inte kan ha något annat för tillfället.

Har mina mammajeans också men dom är gräsligt fula.

Kram

2009-02-11 @ 06:33:26
Postat av: Mickan

jaha! jo men vi träffades inte alls många gånger innan och under tiden du var det.. fast nu när du ändå säger det, jag KAN nog ha sett Nån gång kanske.. men jag minns dig typ bara med dom där andra byxorna jämt :D

2009-02-11 @ 17:56:04
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Veronica

Då måste du minnas fel för under News och Rådhuset tiden hade jag nästan alltid jeans och olika linnen.

Hade ett flertal tygbyxor också men oftast hade jag jeans.

2009-02-11 @ 18:52:54

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback