[ [ vilken fullspäckad dag! ] ]



eller kanske inte....

Satte stereon på typ runt elva nån gång, för att inte sova bort hela dagen.... (har stereon som väckning, annars stänger jag bara av mobilen och somnar om...)

Men det var precis det jag gjorde likförbaskat! Kände det här "ääh... varför ska jag upp? jag är ju ledig ffs.." Ja...så går det.. så jag vaknade 13.40... Yey!
Men jag pallrade mig till affären iaf, så jag åtminstone fick lite luft denna "underbara" söndag! *blah*



Lill-Johan har varit här flera gånger nu denna vecka.. kan ju ses lite oftare nu när man bor så nära varann.. Han tog med sin kamera i torsdags och knäppte lite bilder.. Kankse inte sååå mkt att hurra för! *haha*


                      
                      
                      
                      



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback