[ [ 2009- bra eller dåligt..? ] ]


Nyår till 2009-

Middag hos Linda med massa gott!
Studentfest på Djäknegatan... Gott nytt år... en OK fest, men har varit på roligare
Spydde ner hela min väska i badkaret... yeeey! (och det var INTE pga illamående!! endast för att jag satte skumpan i halsen..så jäävla äckligt.. och jävligt frustrerande!)
Spolade Hela väskan i badkaret efter att Linda plockat ur allt från den...
Letade reda på en hårtork efter nån timme, satt och blåste väskan under torken i en halvtimme Mitt i korridoren bland allt spring hit och dit.. snark..ingen höjdare..
Mc Donalds
Årets första komplimang! :)
Vi kom från donken och gick på gågatan, vi möter en kille som tittar helt vanligt på mig (Trodde jag) men jag håller kvar blicken för att jag upptäcker att han håller kvar blicken heeela vägen, varpå jag nästan först blev lite irriterad och tillslut ropar
"VAD??"
och han då svarar
"nej nej förlåt.. men jag kunde inte slita blicken från dig, du måste vara det sötaste jag sett... förlåt att jag stirrade.."
Exakt på pricken hur han formulerade det, minns jag inte, men det var så han sa iaf... hihi.. sött... (ok, sen hur han själv såg ut, kan ju diskuteras haha! men.. ändå! roligt att höra iaf :)

Såå... Börjar året bra eller dåligt? Spy ner hela väskan av en olycka, eller vara det sötaste nån random snubbe sett? ;P



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback