[ [ Du som säger att jag... ] ]



....är söt när jag sover, kan ju fan tänka en extra gång innan du öppnar käften! xD

Fick ett mms för ett par timmar sen, när jag var på jobbet, från ett nummer jag inte kände igen... Vad får jag se??
JAG som däckat på fyllan på julaftonsnatten i syrrans säng!! HAHA
Enda minnet jag har är svagt att jag ligger och messar i hennes säng, sen vaknar jag ju morgonen efter, 3 sek ifrån att spy ner henne i sängen....:/
Hon var själv ut på krogen den natten, och hade fått sig ett garv när hon kom hem på natten sen.. Men hon visste inte att hon knäppt ett kort på mig, där i sängen fullt påklädd- totaldäckad.. Hon hade märkt kortet  Idag först! xD

Snygg?

eh... NEJ...tror inte det va.. ja menar, kolla bara stajlen man har ^^  very hett.....


                                  



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback