[ [ hmm.... ] ]



Jag undrar fan vad det var som hände inatt egentligen...
Nu är det ju så att jag ALDRIG drömmer mardrömmar eller knappt är sjuk, annars hade jag inte ens reflekterat över det, men jag vaknade inatt, och svettades som en jävla tok!!
Jag var helt blöt på ryggen, typ kallsvettig och dyngsurt i sängen.. vaknade av att det blöta påslakanet hade snott sig runt mig typ och en slags panik.. å jag vet att jag redan Då inte heller mindes vad jag hade drömt om, och jag har inte varit nå dålig eller så idag heller.... lite skumt...

och dessutom att jag Jämt är frusen! så det är sällan jag svettas liksom.... hmmm....






Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback