[ [ Jumper ] ]



För det första:
I fredags spelade Flurran "När hela världen står utanför" av Jumper! Då vart jag glad :)
Jag hade glömt bort dom totalt... Har nog inte lyssnat på den skivan på minst 5-6 år... Ändå är det en av dom skivorna jag aldrig i livet kommer göra mig av med! Den har följt med i 13 år och så ska det förbli... (hrm.. dock lite svårt med att det ska förbli 13 år för alltid, men ni hajjar grejjen haha ;)

Och för det andra så spelar grannen vägg i vägg just nu en truddelutt om och om igen (han sitter väl förmodligen o klinkar kan tänkas) och jag VET innerst inne vad det är han spelar men kommer inte på det!! Blir tokig.. och den låten är ganska bra också.. hmmmpf... störande...
väldigt störande.......





Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback