[ [ Natt-Besök ] ]


Fick besök av Thessan och Mich igår. Dom sov kvar här inatt..
Och ser ni? Jag är vaken NU! Det trodde ni inte va? ;P

Thessan ska till jobbet om en stund, och Mich blev hämtad för en liten stund sen av Thessans kusins tjej för att vara med på hennes jobb. Fritids har tydligen stängt ännu eller hur det nu var.

Det känns skönt att vara vaken vid den här tiden måste jag säga. Vi har druckit kaffe och ätit frukost.
Och allt för att jag ska kunna somna inatt, för imorn MÅSTE jag upp! (annars hade det inte vart nå tvivel om att jag skulle försökt sova vidare när dom härjade runt här imorse)

GOTLAND väntar vetni!! Yeey!


Ciao på er alla medmänniskor!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback