[ [ Rubrikjävel! Måste jag..? ] ]


Jag hatar den. . Man suger ju hästballe på att hitta på en rubrikfan varenda gång..

Vi satt och varvade bira med tvspel igår
(eller snarare dom, jag satt bara och drack ;)
Vid 01.30 kom vi på att vi skulle knalla ner till MAX lite senare. Vi kom iväg 03.30.
Men det var gott! Jävligt gott.

Och Mimi den lata jäveln kom på idén att dom skulle haffa en bulle hem till Johan ist för att gå (ca 1.5 km ifrån) och släppa av mig på vägen (ca 1 km ifrån) haha. Så jävla onödiga pengar. Men.. Kan ju trots allt inte säga emot att det var skönt att slippa gå hem.
Undrar hur lång tid det tog från mig hem till Johan sen. 2 min kanske? Haha.



Måste även lägga en liten rad för min gamla lärare som blev ett offer för den där förbannade cancern och precis farit sin kos. Tar varenda jävel känns det som :/

†  Vila i frid  Ebbe Pettersson  †



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback