[ [ Trodde VI ja! ] ]


Men vad fan händer där inne egentligen alltså?
Värkarna började avta imorse så dom fick åka hem igen. Men vad fan...
Men då kommer han imorn på min födelsedag istället ;)



Jag blev antastad inatt av syrran. Märks att hon inte sovit själv på länge haha.
Precis när jag efter mycket om och men lyckats halvsomna in -efter låång stund med ljudet av laptop-surr, fyllerop och tjohej av folk utanför fönstret, och fågelkvitter-  så känner jag att idioten lägger sig sked med mig! Och känner även människans fylleandedräkt riktas rakt på mig.
Jag grymtar fram ett  "Men neeej.."  och bökade bort na, men 1 min senare var hon där igen. Snark..
Fick väl stå ut med det där då...

Tack och hej!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback