[ [ Barabamba-reunion ] ]


Kom precis innanför dörren och fick se ett litet kuvert ifrån barabamba.se..
Först förstog jag inte, men bitarna började falla på plats när jag såg att  "adressen"  var överkryssad och löd:

Mikaela Åman
Gottsundaskolan 9A
Uppsala

Fick ett litet smile när jag öppnade brevet
och såg vad som skulle ske :)

Det är Micke ifrån min klass som tagit ärslet ur vagnen och styrt upp det hela.
We like!

Så den 19 sep befinner jag mig på O´Connors, dricker fördrink och käkar middagsbuffé med klasserna!








Kommentarer
Postat av: madde

sv: hehe , okej !

jag tycker att den är super fin den låten =)



glad midsommar på dig =)

2009-06-19 @ 13:07:58
URL: http://petig.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback