[ [ Det behövdes! ] ]


Sådär ja.
Nu har jag köpt nya skor. Jag tänker inte slänga liken, men nu har jag iaf några nya par att knata runt i! Det vart Tag-3-betala-för-2-grejjen på skopunkten. Dom går väl sönder om ett halvår visserligen men det är ju inga priser i den affären ändå liksom.

Går det nån bra film ikväll tro..?
Känner för att ligga i soffan hela kvällen och bara älska mig själv för en liten stund  *haha*

Såg en film inatt. Det måste vara den absolut töntigaste och skummaste film jag nånsin skådat förutom The Mangler och Alien... Jag låg och asgarvade nästan hela filmen igenom. Den hette Drömfångare. En såkallad rysare efter Steven Kings roman. Så vad fan kunde man förvänta sig då.






Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback