[ [ en massa frågor ] ]


Såg på Grandinar'ns blogg att hon hade lite frågor med svar.
Inte för att nån kommer läsa alla mina, men jag kände för att fylla i själv ändå  *haha*

1. Hur gammal är du om 5 år?
31
2. Vem var den sista du träffade?
Systeryster
3. Hur lång är du?
1.60
4. Senaste filmen du såg?
Sista halvtimmen (typ) på I am Legend
5. Vem ringde du senast?
Hm.. Om det räknas så var det Comhems jävla kundservice igår -.-
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Jag tror fan bara att det var plattången och sminket hon lämnade kvar. Kan inte minnas nå annat.."  (Till syrran)
7. Dagens planer?
Käka choklad och älska att mitt internet fungerar igen :D
8. Ringa eller smsa?
Smsa ffs!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda sen jag var 3
10. När såg du senast din mamma?
I söndags
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå-grå
12. När vaknade du idag?
Prick 07.45 då stereon går igång! (annars kommer jag inte upp)
13. Har du nån gång hittat en katt?
Ehm.. Katter hittar man ju hela tiden haha. Men aldrig tagit hem nån.
14. Din favoritplats?
Nånstans där jag trivs..
15. Plats du föredrar minst?
På en fotbollsplan (mitt i en match då alltså) eller nåt :P
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
I stan med nån/några som då belongs to me!
17. Vad skrämde dig som barn?
Fulla personer (speciellt fulla män) , och säkerligen monster och spöken som alla ungar!
18. Vem fick dig att skratta senast?
Minns inte åt vad, men när jag pratade med Linda tidigare :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej fan heller, men äger faktiskt inte en enda, och inte så att man går o köper NU bara för ATT haha
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär...:/
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast bara i trosor, men på sistone i mina knälånga mjukisbyxor (KÄRLEK)
22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 stycken! :):)
23. Hur många landskap har du bott i?
Det är nog fan bara en...
24. Har du nån gång spytt på fyllan?
Uuusch ja.. och då oftast i sömnen (!!!) men oftast blir det dagen efter..
25. Föredrar du skor, barfota eller strumpor?
Skor såklart
26. Är du social?
Näe.. inte direkt tyvärr.. Fyllan då isf :P
27. Din favoritglass?
Det är nog ingen speciell, men Magnumglassarna slinker mer än gärna ner!
28. Vad skulle du göra om du vann en mille?
Inte gå på det..
29. Tycker du om kinamat?
OH YES!!
30. Tycker du om kaffe?
OH YES! bara för det måste jag göra mig en kopp :)
31. Vad dricker du till frukost?
Säger som Sandra- OM JAG ENS ÄTER FRUKOST- så blir det väl kaffe (fast det dricker vi alltid på jobbet kl 9 oavsett)
32. Sover du på nån särskild sida?
Säger EXAKT samma som Sandra där- Alltid ytterst! eller närmast dörren.
33. Kan du spela poker?
*asg*  no comments xD
34. Tycker du om att mysa?
Of course!
35. Är du en beroendemänniska?
Av tobak? JA
36. Känner du nån som fyller på samma dag som dig?
Faktiskt inte. Men dagen innan och dagen efter ungefär..
37. Vill du ha barn?
Såklart jag vill
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och..... räknas Jag älskar dig  på ett flertal språk..? (A) :P
39. Har du nånsin åkt ambulans?
En gång. När patienten var Anna som hade fått typ ett blodsockerfall och ramlat eller vad det nu var.. Jag åkte med som stöd och satt i fram med föraren.
40. Havet eller poolen?
Svenska sjöar går fetbort, men Havet gillar jag ju.. hm.. Men det blir nog poolen ändå alltså..
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Det är nog kläder
42. Äger du dyra smycken?
Hmm... Glitter, NewYorker, Silver&Sånt, HM.... nja... tror inte det va :)
43. Har du nån gång testat narkotika?
Hasch för en herrans massa år sen
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Jordgubbschoklad :9
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det är några stycken haha
46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett cmlångt jack på vänstra kinden där jag fick igenom en skruvmejsel när jag var 5 år. Sprang och lekte med den i handen och snubblade. Splatt!
47. Vad har du för ringsignal?
Adam Tensta- Dopeboy (ft. e-boy)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Har jag icke
49. Flirtar du mycket?
Haha nej inte direkt
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Öhh.. Vad är det för bild jag har övht..? Badrummet i förra lyan tror jag.
51. Kan du byta olja på bilen?
Nix
52. Har du fått fortkörningsböter?
Har inget att köra för fort med, har inget som tillåter mig att köra övht
53. Senaste bok du läste?
Jaaa... är inne på 2 böcker just nu, men den senaste jag läste UT var Ett hål i själen av Kjetil Johnsen (en ungdomsbok dock)
54. Läser du dagstidningar?
Bläddrar igenom på lunchen typ.
55. Prenumererar du på nån veckotidning?
VR :)
56. Dansar du i bilen?
Borde man det..?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
Vad mina räntebetalningar har legat på dom senaste månaderna
59. När var du i kyrkan senast?
På lilla Majas dop om jag inte minns fel :)
60. Vilka personer utmanar du?
Ni som känner för det!

 

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback