[ [ En smalare framtid ] ]


Day no. 1 

Så är det. Nu jävlar ska kilona bort!
Vägde mig igår och höll på att dö. Några pannor mer än vad jag gått och trott i nästan ett år.
Hur jävla efter har jag varit egentligen?  *haha*

Det skadar ju inte att röra sig lite mer, men eftersom jag trots allt traskar till jobbet fram och tillbaka varje morgon (en halvtimme vardera) så tänker jag satsa mer på att ta bort allt onyttigt.
Busenkla saker egentligen, men som man gjort till nåt stort.
Skippa sockret i allt kaffe jag klunkar ner tex.
Har gjort det idag och inte fan är det nå svårt inte!
Svängde in på Ica efter jobbet och kom hem med en kasse frukt. Go mig! Go mig!

Wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Äger du inte EN enda LP?? Men Mickan..nu blir jag lite besviken :P Jag har knappt plats för mina längre..



Ja jag önskar dig lycka till med kiloraset (även om det inte ser ut att behövas) Det brukar ju som sagt räcka med att göra små små ändringar, så det där går nog bra! =)

2009-06-22 @ 20:30:55
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: rebecka.

Men kan man inte ställa in så de lyser med ett fast sken? :)

2009-06-24 @ 14:50:54
URL: http://www.minmoa.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback