[ [ Kärleksagenterna ] ]


Fastnade i Boobster eller vad fan det nu heter. Det där programmet för lite större barn. Där hade dom en 12 taggar-panel typ som kallades sig Kärleksagenterna som gav tips och dyligt om kärlek. Så jävla gulliga haha. Dom ställde frågor till random ungar i 11-12 årsåldern. Jag höll på att garva ihjäl mig över hur dom uttryckte sig!

Hur blir du när du blir kär?
"Jag blir pirrig i magen. Fötterna skakar..eller jag skakar.. jag fryser i tårna"

"Jag gillar Akons kärlekslåtar. Dom är bra och dom är ganska perfekta. Det är inget fel på dom"


Vad tänder du på?
"Snygga killar. Asså brunetter o sådära.. asså coola.."


Ahaha! Frysa i tårna?? Wtf..?
Eller typ.. Hur kan nåt vara Ganska perfekt? :P


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja den var mumsig :-)

När har du semester?`

Kram

2009-06-08 @ 06:40:14
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback