[ [ otippat.. not! ] ]






Det var dom skorna det..
Alltid samma jävla visa..! Skavsår skavsår skavsår!
När fan ska det sluta så man kan använda ALLA skor man köper!?
Och om det INTE är skavsår så inser man ist när man kommer hem hur jävla fula dom egentligen är, och inte vill använda dom för Det och för att sen skänka bort dom istället   *drar en låång suck*
Kvar blev dom svarta... som jag fortfarande inte vet om jag kan gå i eller inte..




Men som ett plåster på såret så är det Idag, bara 1månad och 3 dagar kvar tills min brorson Loke är beräknad att titta ut ur mamma Tinas mage !!
Fan vad jag ska älska den ungen alltså.. ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jadu.. fan inte lätt att hitta sköna dojjor.

Wille, e det din brorsa? Undrar hur han ser ut nuförtiden.. han va så söt när han va liten! =) Hur gammal e han?

2009-06-10 @ 00:40:17
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men man får ju nästan alltid skavsår av nya skor.

Ge dom en chans ;-)

Du kanske går in dom.

Kram

2009-06-10 @ 07:01:38
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback