[ [ R.I.P mina älskade bebisar... ] ]


Det känns tungt måste jag säga... jävligt tungt..

Att behöva kasta mina ögonstenar som har varit en del av mig i 6 fucking år!

*gråter en skvätt*

Hur ska jag klara mig utan dom?
Visst, dom Är inte vackra längre och jag kan bara inte gå omkring med dom längre. Men.. men.. men... ändå..? :'(
Ja... ni kan ju se själva varför dessa prinsessor måste tas till sophuset...





Att behöva slita sig från något som man levt med varje dag i 6 år, är inte kul...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

VARJE DAG?? Är nog bra att dem ryker för dina fossingar behöver ombyte! Tänk så glada dem kommer bli! haha

2009-06-03 @ 22:50:20
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback