[ [ Svårt att lära sig eller?? ] ]


ÄNNU ett nattligt infall!
Tycker jag gör impulsköp hela tiden. Och speciellt på nätterna haha.
Okej då. Nu handlar det ju knappt om några pengar.
Tunikan kostade 59 kr och tröjan 49 kr. Och inkl. frakt så steg det till 147 kr.
Det kan jag faktiskt leva med.

*funderar ett tag*

Fast. .  Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra ett impulsköp -om jag verkligen inte har råd- om summan var över 400 spänn ändå, så va fan är det att wajna om. . .




www.bubbleroom.se  )



Kommentarer
Postat av: Cykelpump

Cykelpump sa (i går 23:00):

Lycka till med att lägga dig i tid, behöver du nog

kram o sov gott!



- - - -



Vad kul det är att ha rätt =D

2009-06-22 @ 18:39:26
Postat av: Mickan

hahah! ssschyysh!! ;P

2009-06-22 @ 19:09:00
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback