[ [ aa... om Mimi kan så kan jag med! ] ]


Familjen annorlunda :P :

Här har vi då morsan i all sin glans på picknick i somras.. (iaf vad det stog på teamskanes blogg ;)





Lillebror i all sin glans när han däckat (inte på fyllan) mellan sin säng och fotöljen.. troligtvis under den perioden när puckot hade för mkt saker i sängen så han sussade i sin datafotölj om nätterna xD





Jag i all min glans som en 'aning' förvrängd :)





Lillesyster i all sin glans som en 'aning' onykter/bakfull/ skabbig..? hihi





Storebror i all sin glans bakom en blomma (fråga inte varför haha)







Kommentarer
Postat av: Mimi

Hähä, jag laddade bara upp den som bild i botten. Ska bara ta reda på hur man fixar så den kommer automatiskt. så langar jag in den till dig.

2009-03-25 @ 18:07:04
URL: http://teamskane.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback