[ [ en fläck? ah! en judestjärna! ] ]



                    

Telefonsamtal mellan mig och mamma häromdagen, om syrran

Jag: Hörde du föresten om vad Mimi pysslade med i helgen, då? haha
Mam: Naeh..
Jag: Hon vaknade upp i lördags efter festandet, halvnaken, fastkedjad med handklovar och en judestjärna tatuerad på foten
Mam: hmpf... *snark* aa.... hon är ju fan vild den där, alltså....


Mamma orkar liksom inte bry sig längre... när Mimi kommer från partaj så vet man aldrig vad som skett haha..
Hur orkar man?



Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag vet.Tiden går sjukt fort.

Kram

2009-03-18 @ 19:32:04
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback