[ [ en onykter Quiz-nörd... det är jag det ] ]


Vilken Barbapapafigur är du? Barbaskön
Vad kommer du bli när du blir stor?  Lodis
Alkoholist, Narkoman eller Nykterist på heltid? Alkoholisten
Vilken Beck-roll är du mest lik? Grannen
Hur snygg är du? Inte speciellt snygg
Vad är din egentliga ålder? 32 år
Vilken hundras är du? Naken-hund
Vilken sexställning är du? Cowboy/girl
Vilken sorts kvinna är du? Flickvännen
Vilken 80talsfilm är du? Dirty Dancing
Vilken alkoholdrink är du? Röd vin

Alltsåå.... Ska försöka sammanställa det där till ett ännu roligare resultat... men just nu har jag bara min öl i tankarna.. Kan ju dock göra ett försök men tror inte det leder nån vart ikväll... haha..
Meeen... nr 3 i ordningen... Öl... jag är själv... sitter framför datorn.. är inte helt hundra % nykter...
3an kanske stämmer....

Vem vet.... xD


Neeeeeh då!! ICKE! jag är en fin flicka!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp den 10:e,på långfredagen.

Så du tippar påskafton då? För det är väl på lördagen? Jag hoppas den kommer tidigare så jag får fira påsk hemma.

Kram

2009-03-31 @ 07:10:43
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

just fan det är det ja! jo... jag tror på påskafton :) så påskharen kommer med en unge ist för godis :P Jo det förstår jag...och nu är det ju under den normala tiden..så då kan jag tänka mig att du vill ha den NU liksom. är det inte plus minus 2 veckor ungefär som är inom det normala..?

2009-03-31 @ 17:57:40
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback