[ [ Löshår? Nej tack! ] ]



Jag -personligen- fattar verkligen inte hur folk VILL ha nån annans hår på sin skalle??
Jag spyr bara av tanken.. har provat det en gång, och det var fan obehagligt! Så jävla vidrigt!
Att bara känna det där långa, stripiga, svarta (och grova- då det typ är bla. Indier som ägt det en gång i tiden) hänga och äckla sig på axlarna..... uuuh...!
Jag får alltid svaren  "Men det är ju tvättat riktigt jävla ordentligt med starka medel o sånt ju.."

Ja? och?? Det är ju inte det jag går efter... Just bara vetskapen att det är fucking riktigt hår, som suttit på nån annan för länge sen!

*rrrrysning!*

Nej... Tacka vet jag mitt eget, utslitet som fan, men trots allt MITT! haha




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback