[ [ Man får tager vad man haver ] ]


Här ligger jag med en kaffe och halvt med datan i sängen... och Nej! Det är inte en lappis!
Hur det går? Jo vars.... en 'aning' svårt o skriva bara *haha*
Neh.. okej då.. Det suger!
Ska fan önska mig en lappis när jag fyller i sommar, eller i jul sen.. Vill kunna ha den överallt där jag befinner mig liksom..

Idag ska jag byta nya väskan :( Axelbanden/ handdatgen/ remmarna eller vad fan man nu kallar dom (!!) är precis likadana som min nuvarande väska- och det var dom som gjorde att jag slutade använda den nuvarande.. dom åker ner hela tiden, för att dom är hårda... Ne.. helt jävla ovärt o förklara för ingen fattar ett skit iaf...


BTW.. Jag Ligger inte med kaffet alltså.... :P



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback