[ [ Randiga madam! ] ]



Igår när vi står i baren på flurran så dyker det upp en kille bakom mig från ingenstans och tjoar:

"Åh! En randig madam! En randig madam! Jag måste få en kram! Det är så få som är randiga nuförtiden!"

Vi kramades och han knatade därifrån... träffade på han senare på kvällen.. och jag fick en kram igen, pga min randiga tröja... Hahah... Sånt tycker vi om! :D Spontana sjukerier!
Så jävla lamt med det gamla vanliga tråkiga typ: "eeh.. jahaa...har du kul ikväll då..?"


Ett Stort poäng till "NN" som diggade min randiga tröja! ^^




Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad kul att man hittade på din blogg nu... DEn måste jag ju följa :)

2009-03-10 @ 19:42:07
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback