[ [ Skandal! ] ]



Jag jobbar med Astrid Lindgrens figurer hela dagarna, och har gjort i 3.5 år- men TROTS det så tog jag inte full pott på ett quiz om A.L's figurer!
I-landsproblem, javisst! Men det störde fan mig enormt nu... jag SKA liksom kunna sånt! för i helvete!
Men istället så kan man författaren på boken Galleri Galosch.... ööhum..

Fel svar:
Fråga 1) en bild på en flicka i ett träd- Jag svarade Lisabeth istället för Madicken
Fråga 2) en bild på två sjörövare typ- Jag svarade Sjörövar Fabbe & Oskar istället för Blodsvälte och Jocke med kniven
Fråga 6) en bild på en miljö- Jag svarade Katthult istället för Bullerbyn


*morrrr......*  
*blänga blänga*



Kommentarer
Postat av: Larsson

Haha, men det var ju skitsvårt ju... jag var precis lika dålig eller bra som dig fast lite snababre bara. Å andra sidan läste jag din blogg innan så den där med kniv-jocke hade jag inte tagit på egen hand.

Sen kan det ju ha hjälp eller stjälpt att jag inte är heeelt nykter heller :p

Kram på du!

2009-03-14 @ 03:05:10
Postat av: Mickan

haha nej det var fan inte svårt! fast jag får typ trösta mig med att jag i stort sett aldrig sett barnen i Bullerbyn nånsin faktiskt.. kanske några minuter sammanlagt av allt som gjorts..haha och blodsvälte o jocke med kniven har jag aldrig hört talas om! visst vart bloggen snygg btw?

2009-03-14 @ 12:06:06
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback