[ [ ESC till vår ära- Go GREECE!! ] ]


♥   Ikväll är det ESC 2009!  

Blodigt jävla allvar! Jag är en trogen Esc- nörd ska jag tala om!
Sen om man kan kalla det liv, vette fan.. *haha*
Har inte missat ETT enda år så långt bak jag kan minnas! Det ni ;)
Eller kanske inte  trogen  iofs.. för det här var första året, jag kollade på kvalgrejjerna innan.
Brukar annars bara kolla på våran svenska uttagning, för att se vilket bidrag vi får- och på den stora finalen (och därmed då aldrig veta länderna innan som ska vara med heller)

Det är ganska många länder som jag gillar iår faktiskt.
Min topp 10 lista:

1)  Sverige (Grekland Är bättre, men klart jag vill att Vi vinner ändå trots allt)
2)  Grekland
3)  Rumänien
4)  Ukraina
5)  Bosnien
6)  Estland
7)  Island
8)  Norge
9)  Moldavien
10) Litauen

Nu tänker jag sluta tråka ut er haha... Förmodligen bara Jag som tar det här på  >blodigt<  allvar :D

Men JAG gilla'rt!


Kommentarer
Postat av: madde

jag hittade dig på en kompis blogg =)

2009-05-16 @ 15:36:34
URL: http://petig.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Lika blodigt allvar här.. =) Men det gick åt helvete för mina favoriter som vanligt! Men GREKLAND Mickan?? Det va väl i smörigaste laget? :D

2009-05-17 @ 08:36:17
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback