[ [ Har-show ] ]


Fick mig en liten show igår när jag satt uppe på kontoret och drog kontantkort.
Mitt i allt kommer 4 stycken harar springande och tokleker med varann!
Dom skuttade, sprang utav bara helvete, brottades och boxades! Så jävulskt gulligt!
Var tvungen att kolla på dom en bra stund innan jag fortsatte mitt arbete :)
Hann med att filma dom lite också till och med!
Frågan är ju, vad ska dom i industriområdena att göra? :(
Dom kan ju bli påkörda..
Speciellt när dom- som två av dom lyckades med- springer in bland dom parkerade bussarna i bussgaraget mitt emot..

Dom har väl några hål i där uppe i dungen antar jag..


Kommentarer
Postat av: Veronica

När det kommer till godis så kan jag äta MYCKET!!! :-p

Det dröjer nog inte allför länge tills du kan kalla mig Veronica Eklund iaf ;-)

2009-05-06 @ 21:16:23
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback