[ [ Jag tror jag dör!!! ] ]


Jag måste vara övertrött utav bara fan nu, för jag kan verkligen inte sluta garva!!
MITT i när jag hade världens asgarvanfall, så plingade det på dörren.
Utanför står en comhem säljare. Till en början gick det bra, men jag kände att garvet började tvinga sig på.
Till slut kunde jag inte hålla mig: Jag brister ut i asgarv och kan inte sluta garva.. så jävla pinsamt!
I bakgrunden hör jag han fnissa:  "haha... va är det som är så roligt..?"
Och då började jag garva Ännu mer!
Jag försökte pipa fram att det INTE var åt honom jag garvade och att jag INTE tagit nånting.
Undrar hur mycket han trodde mig...  *hahah!*
Till slut kunde jag inte koncentrera mig på att lyssna ens för att jag bara förgäves försökte hålla mig!
Pain!

Och till råga på allt så var han ganska söt också! :O
Men jag var nog en av dom roligaste besöken han gjort tror jag ändå trots allt:
"hahah ja de är inte varje dag man blir utskrattad, annars får man ju bara vanligtvis utskällningar eller nåt liksom haha!"



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha,det hade jag velat se ;-)

2009-05-19 @ 06:57:56
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahaha! Det ÄR verkligen OMÖJLIGT att hålla sig när man egentligen måste! Har du nånsin försökt svara i telefon under en skrattattack? Det e oxå jävligt svårt kan jag tala om! haha :D

2009-05-20 @ 07:54:54
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback