[ [ Uppdateringar! ] ]


Igår for jag hem till mamma efter jobbet.
Hennes väninna skulle komma dit med sin dotter och käka middag.
Efteråt skulle vi gå ut. Det slutade med att jag och Nadja gick på egen hand till Flurran. Otippat när det gäller mig eller?  ;)
Mammorna hamnade på Baren Baren. Nej fy tusan! Dit ville ju inte vi!
Eller jag vet ju inte om Nadja hade kunnat tänkt sig att gå dit (hade aldrig träffat henne innan) men INTE jag iaf!


NEJ jag är inte full! *hrm hrm*



Tidigare idag skrev jag att jag skulle lämna tillbaka en tröja.
Jag gick iväg med 1 plagg, kommer tillbaka med 3 nya.
Blir jag förvånad?
Nej!




Legginsarna är inte sådär klarblå på riktigt.
Kameran godkände tydligen inte originalfärgen..




Måste ju även bjussa på en bild på hur gardinerna blev. Fick hem dom igår :)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback