[ [ Confused,, ] ]



Nu förstår jag ingenting. Tidigt tidigt imorse vaknade jag av att jag mådde förbannat illa. Jag minns inte vad jag drömde men jag att allt mer och mer började komma till verkligheten. Insåg att jag låg och rörde mig (som jag gör när jag brukar vara minuten ifrån att behöva spy) och sen insåg snabbt att jag mådde ILLA!

Det häde dock inget, men jag rusade till badrummet. På dom metrarna hann det lätta lite. Men jag bosatte mig där inne sen iaf för den närmsta kvarten.

Magen mådde inte bra.. Då jag är sjuk så jävla sällan, och nästan aldrig just är magsjuk, så blir jag alltid lika ställd om sånt här händer när jag INTE druckit eller är bakis. Hahah... Då får jag alltid en liten ego-släng  "Men... Jag har ju inte gjort nåt den här gången...:(" Tycker verkligen synd om mig själv då haha.

Nu mår jag bra igen, men magen är bara lite knorvig... Men men..




Kommentarer
Postat av: Vigdis

Hei :)

Takker for koselig kommentar på min blogg, glad jeg fikk noen glad :)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Vigdis/Norge

2009-11-08 @ 13:22:34
URL: http://wigumwiggen.blogg.no

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback