[ [ En paus. Ett break liksom.. ] ]


Tänk dig att du är på så dåligt humör så att allt folk säger bara ekar som demonröster i skallen, knappt så  "J & K's wedding entrance" gör dig glad, du fantiserar om hur du brutalt sparkar och slår ner nån (eller nåt?) så blodet rinner som vatten på dina nävar och du skulle vilja pausa hela jävla dagen. Sätta skiten på stopp. Stänga av!

Efter en stunds ilska hör du bara i skallen  "Shit! Nu!"
Du går in på toa och gråter järnet en stund. Ut med skiten! Allt ska bort! du låtsas som att du står och sparkar den där jäveln sönder och samman, du nästan bara älskar just den där lilla lilla stunden en stund.
Och efter 5 min känner du dig faktiskt jävligt lugn igen..

När du kommer ut ringer du din pappa och önskar dig en boxnings-säck i julklapp.




Jag vill ta den där pausen igen...



(Men inte önska mig en säck denna gång, för jag behöver inte två stycken :)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback